שליחויות בתל אביב

מחפשים חברת שליחויות מקצועית ואמינה בתל אביב? אם כן, כדאי לכם להכיר את חברת מגן אקספרס, החברה מבצעת שליחויות בתל אביב ולכל חלקי הארץ, מדן ועד אילת. החברה הוקמה על ידי בני מגן ונוהלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר וזאת לאור ניסיונו העשיר של בני בתחום השליחויות שנצבר לאורך 20 שנה בתחום.

מגן אקספרס נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום, החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה לכל הלקוחות, לרבות לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

שליחויות בת"א

שירות ברמה גבוהה

חברת מגן אקספרס מציעה שירות ברמה הגבוהה ביותר למשרדי עורכי דין, לרואי חשבון, לחברות הייטק, לאדריכלים, למוסדות רבים, בין היתר החברה מציעה גם שירותים מיוחדים כגון שליחויות מהיום להיום, משלוחים בהולים בתוך העיר ומחוצה לה, משלוחים רגישים החייבים להגיע לנמען באופן מהיר ובדיסקרטיות מלאה, שירותי תשלום והעברות כספים בתל אביב, מסירות מסמכים משפטיים בבתי משפט, מסירות אישיות של מסמכים דיסקרטיים ועוד.

חברת מגן אקספרס ממוקמת ברחוב זרחין ברעננה, החברה מתחייבת לשירות מהיר ויעיל במחיר אטרקטיבי ובהתאמה מלאה לצרכים שלכם. לפרטים ולהזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון: 1700-703848.

תל אביב-יפו הינה עיר במחוז תל אביב בישראל, העיר המרכזית ביותר מבין ערי גוש דן והעיר השנייה במספר התושבים בישראל. תל אביב הינה אחת הערים המתוירות בישראל ונחשבת לחלק בלתי נפרד מן הכלכלה, התרבות, התקשורת והאמנות של המדינה. כיום אנו רואים מגוון רחב של מוסדות, בעלי עסקים, נותני שירות ואף לקוחות פרטיים אשר מחפשים שירותי שליחויות בתל אביב. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של מגן אקספרס נמצאים פה עבורכם.

שליחויות בתל אביב – האם ניתן לבצע משלוח מהיום להיום?

העולם בו אנו חיים דורש מאיתנו דינאמיות ותמיד להיות בתמונה. אם אנחנו נחזור מספר עשורים ואף שנים אחורה אנו נראה כי מרבית שירותי המשלוחים היו יוצאים לשילוח על ידי דואר ישראל ו/או מיופי כוח מטעמו. בשנים האחרונות אנו רואים כי השוק נפתח וניתן למצוא עשרות ואף מאות חברויות שילוח אשר נותנות עבורנו מגוון רחב של שירותים.

לקוחות רבים, בין אם פרטיים ועסקיים תהו האם הצהרות של "משלוחים מהיום להיום" הם אפשריים או שמא מדובר בטריק שיווקי שנועד לתפוס את העין ולגרום לפנייה אל חברות המשלוחים. לפני שאתם ממשיכים עם הסקפטיות הרשו לנו רגע להרגיע אתכם ולהגיד לכם שזה לחלוטין אפשרי.

אנו למדים כי כיום ניתן למצוא חברות שליחויות בתל אביב אשר מספקות מעטפת משלוחים גם מהיום להיום, יחד עם זאת אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים עם חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולם המשלוחים, בדגש על משלוחים מהיום להיום – כך נוכל להיות רגועים ולדעת שהגענו למקום הנכון ביותר עבורנו.

חברת מגן אקספרס בע"מ הינה אחת מן החברות המובילות בתל אביב בשליחויות ומתמחה במשלוחים מהיום להיום. החברה מפעילה מערך מקצועי ומקצה לשם הפעלתו מגוון רחב של משאבים. לכן אין זה משנה אם מדובר בלקוח עסקי, פרטי ו/או לקוח מזדמן החברה תדע לתת מענה ומעטפת מלאה.

דרך שירותי המשלוחים של החברה ניתן לשלוח מסמכים משפטיים, חבילות קטנות, חבילות גדולות, גלויות ואף חבילות הדורשות יחס והתאמה אישית – החברה מוכנה לכל תרחיש וכבר מזמן הפכה לאהובה על תושבי גוש דן והסביבה.

משלוחים מדלת לדלת – מה הם היתרונות?

אם נחזור אחורה בזמן אנו נגלה שמשלוחים מדלת לדלת היו על גדר מותרות אשר רק אנשים מסוימים היו יכולים להרשות לעצמם. יחד עם זאת בשנים האחרונות אנו רואים כי משלוחים מדלת לדלת הפכה לנורמה ברורה. על אחת כמה וכמה אם אנחנו לוקחים את העובדה שאנחנו אחת מן המדינות עם שעות העבודה והאינטנסיביות הגדולה ביותר מבין מדינות הOECD. באמצעות שירותי משלוחים מדלת לדלת אנו רואים מגוון רחב של יתרונות אשר גרמו למוסדות, חברות, עסקים ואף לקוחות פרטיים להשתמש בחברת שירותים המתמחה בתחום. בין היתרונות במשלוחים מדלת לדלת אנו רואים:

  • כיסוי ביטוחי מלא – כאשר אתם משתמשים בשירותיה של חברה המתמחה בשירותי משלוחים בתל אביב ונותנת מעטפת של משלוחים מדלת לדלת אתם יכולים להיות רגועים מאחר וחברה זו תעבוד ללא לאות על מנת שהמשלוח שלכם יגיע בבטחה אל יעדו. כמו כן אנו למדים כי חברות אלו ובפרט חברת מגן אקספרס אשר הפכה לבחירתם הטבעית של תושבי גוש דן והאזור מספקת כיסוי ביטוחי מלא על התכולה – מה שנותן לכם האפשרות להירגע ולתת לשליחים שלה לעשות את עבודתם נאמנה.
  • שירותי משלוחים בהתאמה אישית לצרכים שלכם – כאשר אנחנו עובדים בשיטת משלוחים מדלת לדלת אנו למדים כי ניתן לבצע משלוחים בהתאמה אישית לצרכים שלנו –
  • שירות מהיר – באמצעות חברת משלוחים המספקת שירותי משלוחים מדלת לדלת אנו נהנים משירות מהיר עם הגעת המשלוח עד בית הלקוח במהירות ובזמינות.
  • לאורך כל רחבי הארץ – חברה המתמחה בשליחויות בתל אביב תדע גם לתת מעטפת אל ערים נוספות. לכן אם תרצו לבצע משלוח אל תל אביב ו/או מתל אביב לעיר אחרת בישראל תוכלו לבצע זאת ללא שום בעיה.
  • סודיות – אנו למדים כי ישנם מסמכים רבים אותם אנו נרצה לשלוח תוך כדי שמירה על סודיות. בהנחה ומסמכים אלו יגיעו אל הידיים הלא הטובות אנו יכולים לחשוב על לא מעט תרחישים רעים העלולים לקרות. לכן באמצעות שירות משלוחים מדלת לדלת אנו יכולים להעביר מגוון רחב של מסמכים אשר נרצה לשמור על הסודיות שלהם ונוכל להבטיח שעברו כמה שפחות ידיים. לרבות מסמכים משפטיים, מסמכים משפחתיים, המחאות ועוד.
  • לא צריך לצאת מהבית – כבר לא צריך לצאת מהבית אל סניף הדואר הקרוב ו/או אל חנות רנדומלית שנבחרה עבורנו בשכונה לקבל את החבילה. באמצעות מגן אקספרס בע"מ תוכלו להעביר חבילות ולקבל חבילות יחד עם משלוח מהיר עד בית העסק ו/או פתח בית הלקוח.

משלוחים בתל אביב – האם יש ביטוח על החבילות שנשלחות?

כיום אנו רואים מגוון רחב של פתרונות שילוח בתל אביב, החל ממשלוחים לבתי עסקים, לקוחות פרטיים, מוסדות ועד נותני שירות, עורכי דין ורואי חשבון. יחד עם זאת אחד הדברים אותם אנו נרצה לבדוק כאשר אנחנו מתחילים אינטראקציה חדשה עם חברת שליחויות הוא האם אנו מקבלים כיסוי ביטוחי ואחריות על המוצרים אותם אנו שולחים.

אחד מן הדברים החשובים ביותר בכל חברה הינו תהליך השינוע, אנו נרצה לדעת שתהליך שינוע המוצרים מתבצע בצורה מקצועית וללא לאות ושאנו מקבלים ביטוח ואחריות מקצועית מלאה על המוצרים. חברה זו תדע לתת לנו מעטפת מלאה ואף תעניק לנו את האפשרות להנות משקט נפשי מאחר ואנחנו יודעים שאנחנו "מכוסים".

שירותי משלוחים בת"א: למי זה מתאים?

שירותי משלוחים בת"א הפכו כבר מזמן לביטוי שגור בקרב משקי בית פרטיים ועסקים בעיר. במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר תהו האם שירותי משלוחים עם חברה חיצונית בתל אביב מתאים לצרכים שלהם או שמא עליהם לפנות לשיטה המסורתית וללכת אל סניפי הדואר השונים. אנו למדים כי שירותי משלוחים בת"א מתאימים לקהל רחב של יעדים:

  • מוסדות ורשויות מוניציפליות – אנו למדים כי מוסדות עירייה ורשויות מוניציפליות לצד ארגונים ותאגידים עירוניים רבים משתמשים בשירותי משלוחים בתל אביב לשם העברת מסמכים, מכתבים ושאר חבילות אל נמנעים שונים בעיר ו/או בסביבת העיר.
  • לקוחות מן הסקטור העסקי – הסקטור העסקי מהווה חלק בלתי נפרד ואינטגרלי מן שירותי המשלוחים בעיר. בסקטור העסקי אנו יכולים לראות מגוון רחב של חברות וארגונים לצד חנויות פיזיות וחנויות אינטרנטיות המעוניינות לתת מענה נרחב ומלא ללקוחות העיר וסביבתה.
  • לקוחות פרטיים קבועים ו/או מזדמנים – שירותים אלו מתאימים ללקוחות פרטיים קבועים ואף גם ללקוחות מזדמנים – אין הגבלה על כמות ההזמנות מה שהופך את השירות לנגיש, איכותי ואטרקטיבי לכולם.
  • לקוחות המעוניינים לפנות אל דואר ישראל – אם חשבתם על לפנות לדואר ישראל אך אתם לא מעוניינים לחכות זמן רב בסניפי הדואר לשם שליחת חבילה או שמא אתם מרגישים שזמני השילוח הם מעט ארוכים מדי – אין מן הנמנע שתרצו לפנות אל חברה חיצונית המתמחה בעולם המשלוחים אשר תוכל לתת לכם מעטפת מלאה.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת שירותי משלוחים בת"א

כיום אנו רואים מגוון רחב של חברות אשר נותנות שירותי משלוחים בתל אביב. יחד עם זאת אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת שירותים משלוחים בתל אביב. חברה זו יודעת איך להתנהל בצורה נכונה וחכמה בעיר ואף תוכל לתת עבורנו מעטפת מלאה במגוון רחב של תחומים. חברה המתמחה בתחום עובדת ללא לאות ובצורה שוטפת אל מול לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

חברת שליחים בתל אביב: איך לבחור את החברה הטובה ביותר?

מחיפוש קטן אודות חברת שליחים בתל אביב בגוגל, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות השונות אנו רואים מגוון רחב של חברות המציעות את שירותיהן. יחד עם זאת רווחת העננה – "איך נוכל לבחור את החברה הטובה ביותר לצרכים שלנו?" ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם. בין הנקודות אנו רואים:

  • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים המרכזיים עליהם אנו נרצה לשים דגש הוא הניסיון לצד הותק של חברת המשלוחים איתה אנו נעבוד. ככל שחברת המשלוחים תהיה בעלת ותק לצד ניסיון בתחום כך נוכל להיות רגועים ולדעת שהיא יודעת איך לאפיין את הצרכים שלנו בצורה נכונה, מקצה משאבים ומפעילה מערך איכותי של שליחים בתל אביב.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי כל חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום צברה לעצמה מוניטין. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברת משלוחים בת"א אשר צברה לעצמה מוניטין חיובי – חברה זו תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה.
  • סודיות – אנו עדים למגוון רחב של לקוחות, נותני שירות ואף לקוחות פרטיים אשר מעוניינים להעביר מסמכים בסודיות מוגברת. אלו יכולים להיות מסמכים משפטיים, מסמכים רפואיים, מסמכים מן גופי הוצאה לפועל ומס הכנסה ושאר מסמכים אחרים. אנו נרצה לדעת שהחברה שאיתה אנו עובדים מתמחה בהעברת מסמכים רגישים תוך כדי התחייבות לסודיות מלאה.
  • חוג לקוחות – חוג הלקוחות של החברה מעיד לא מעט על פועלה. אנו נרצה לבדוק שחוג הלקוחות של החברה נמצא אלינו בקרבה דמוגרפית. כמו כן, חוג הלקוחות יעיד לא מעט על טיבה ועל איכותה של החברה איתה אנו נבחר לעבוד. לצורך העניין, חנויות אינטרנטיות ופיזיות המספקות מערך משלוחים בעיר ועובדים עם החברה – יכולים להוות עבורנו אישור לכך שמדובר בחברה בעלת ניסיון אשר יודעת להתמודד גם עם כמויות גדולות של הזמנות בעיר.
  • זמינות ותקשורת – אנו מאמינים כי אחד הדברים החשובים ביותר בכל התקשרות בחיים הוא זמינות ותקשורת. אנו נרצה לבדוק מה הם האפיקים בהם אנו נוכל לדבר עם חברת המשלוחים – האם יש להם קו טלפון, מענה אינטרנטי והאם הם מפעילים מענה גם ברשתות חברתיות ובאפליקציות מסרים לרבות וואטסאפ. אנו נרצה שהחברה תהיה שם בשבילנו ככל שנצטרך אותה הן בשביל הזמנות והן בשביל בירורים. כמו כן הזמינות שלה משפיעה בצורה רבה על הזמן מקבלת ההזמנה, ליקוט ההזמנה, שילוח ועד הגעת המשלוח לבית הנמען.
  • מגוון רחב של אפשרויות שילוח – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר נותנת לנו מגוון רחב של אפשרויות שילוח – אפשרויות שילוח מהיום להיום, משלוחים מהירים, משלוחים של מסמכים רגישים, פתרונות למוצרים הדורשים קירור ואף תספק עבורנו שירותי משלוחים בהתאמה אישית לצרכים שלנו ככל שידרש.
  • צי רכבים איכותי ומגוון – אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין אשר מחזיקה בצי רכבים איכותי ומגוון – כך היא תוכל לתת מענה ופתרון לכל בעיה ותרחיש.

אמרתם משלוחים בתל אביב אמרתם מגן אקספרס

אם חיפשתם אחר חברה המתמחה במלאכת משלוחים בתל אביב אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת מגן אקספרס נחשבת לאחת מן החלוצות, המובילות והחברות החדשניות בישראל בעולם המשלוחים. החברה פועלת כבר למעלה מ – 2 עשורים והפכה כבר לביטוי שגור בקרב לקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקים רבים בתל אביב וגוש דן בפרט. החברה מיצעה מגוון רחב של פתרונות שילוח מתקדמים, לרבות פתרונות שילוח מהיום להיום המיועדים לבעלי עסקים, מוסדות ורכבים פרטיים.

החברה מקצה משאבים רבים וחורטת על דיגלה אמינות ומקצועיות. בצי רכבי החברה ניתן לראות מגוון רחב של רכבים אשר נמצאים תחת מעקב וטיפול שוטף לשם הבטחת איכות המשלוחים, מהירות המשלוחים ושביעות רצונם הכללית של הלקוחות. בצי הרכבים ניתן לראות אופנועים, רכבים פרטיים, וואנים, רכבי קירור, משאיות ומגוון רחב של כלי תחבורה נוספים.

מגן אקספרס מאמינה כי שביעות רצון הלקוח הינו הדבר החשוב ביותר ועושה הכול על מנת לספק עבור קהל לקוחותיה את השירות המקצועי, האמין והטוב ביותר תוך כדי עמידה בזמנים ודגש על תקשורת איכותית. החברה מתמחה במתן שירותי שליחויות מתקדמים – שליחויות משפטיות, שילוח של מוצרים מסווגים, מוצרים הדורשים חיסיון לקוחות, הוצאה לפועל, חנויות איקומרס, לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן שלכם לבחור מגן אקספרס בע"מ.